Montag, 11. Juli 2011

matematica.eu.org redivivus

În urma cu 10 ani îmi inregistrasem domeniul matematica.eu.org şi chiar publicasem cîteva chestii de mate de liceu pe un site destul de minimalist, găzduit de Web server-ul firmei la care lucram.

Gîndindu-mă că poate unele materiale de acolo (site-ul nu mai funcţionează de ani buni) s-ar putea să fie cuiva utile, le-am uploadat zilele trecute pe Scribd.


  1. Ecuatii de gradul I
  2. Ecuatii de gradul al II-lea. Relatiile lui Viete.
  3. Pozitia radacinilor ecuatiei de gr. II in raport cu un numar real
  4. Pozitia radacinilor ecuatiei de gr. II in raport cu un interval marginit
  5. Multimi, functii, numere reale - teste grila
  6. Siruri de numere reale - criterii de convergenta
  7. Siruri de numere reale - calculul limitelor sirurilor date prin termenul general
  8. Siruri - cateva exercitii grila
  9. Limite de functii
  10. Derivate de ordinul n ale functiilor reale

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen